Soorten Feesten

FUN Q maakt elke feest tot een groot succes!

Created: 29-01-2011 | Modified: 27-11-2014

Omdat Coverband FUN Q geheel allround is kan het op elk feest prima uit de voeten. Of het nu voor uw bruiloft, bedrijfsfeest of studentenfeest is, wij maken het tot een groot succes! Hieronder vindt u een overzicht van wat Coverband FUN Q te bieden heeft:

Bruiloften

Uw bruiloft moet natuurlijk een feest zijn om nooit te vergeten! Wij spreken daarom altijd zorgvuldig uw wensen door zodat het helemaal op jullie wensen aansluit. Daarnaast voelen wij het publiek goed aan door onze jarenlange ervaring met het spelen op bruiloften. Van het begin tot het eind zorgen wij voor een avond vol feest en kwaliteit. Mocht u een speciaal verzoeknummer hebben dan studeren wij deze graag voor u in. Daarnaast vullen wij ons repertoire continue aan met de nieuwste nummers en hits. Standaard spelen wij maar liefst 4 sets van 45 minuten zodat u van het begin tot het eind een volle dansvloer heeft staan. Kortom, een goed recept voor een geweldige bruiloft!

Lees hier mee...

Bedrijfsfeest

Coverband Fun Q maakt van uw bedrijfsfeest een ware happening vol met afwisselende muziek!
Wij bouwen de avond zo op dat het voor alle leeftijden een geweldige avond is en de dansvloer vol staat. Vooraf spreken wij uw wensen goed door zodat de avond past bij het bedrijfsfeest wat u voor ogen heeft. Van het begin tot het eind zorgen wij voor een avond vol feest en kwaliteit. Mocht u een speciaal verzoeknummer hebben dan studeren wij deze graag voor u in. Daarnaast vullen wij ons repertoire continue aan met de nieuwste nummers en hits. Standaard spelen wij maar liefst 4 sets van 45 minuten zodat u van het begin tot het eind een volle dansvloer heeft staan tijdens uw bedrijfsfeest.

Recepties en Openingen

naast dat coverband FUN Q een ware feestband is biedt ons repertoire en onze ervaring ook uitgebreide mogelijkheden om in een rustigere setting op te treden. FUN Q treedt dan ook regelmatig op bij nieuwjaarsrecepties, openingen en andere gelegenheden waarbij de muziek meer op de achtergrond dient te blijven. Voor deze gelegenheden kunnen wij ook als duo of trio optreden. Hoewel de muziek bij recepties iets meer op de achtergrond blijft zorgen wij toch voor een vrolijke en opgewekte muzikale invulling. Omdat recepties vaak steeds gezelliger worden gedurende de middag/avond, heeft u met Coverband FUN Q altijd de mogelijkheid om de avond op te bouwen voor een feestelijke receptie. MoMocht u de voorkeur geven aan een duoof trio voor uw receptie, vraag ons dan gerust naar ons Duo Deeper Shade. Deze formatie is al te boeken voor € 600,-

Festivals en Evenementen

Zomers zijn wij regelmatig te zien tijdens Festivals. Ook voor grotere evenementen is Coverband FUN Q erg geschikt. Door het brede repertoire en het geweldige volume van onze zangeres krijgen wij het publiek los en weten wij een geweldige stemming te creëren. Bij elk festivals of evenementen kijken wij zorgvuldig naar de doelgroep zodat het repertoire hier volledig op aansluit. Of het nu tijdens Koninginnendag of tijdens een Rochfestival is, wij zetten de boel op z’n kop!

Overige Feesten/Gelegenheden

Naast alle genoemde feesten treedt coverband FUN Q nog op tal van andere feesten op. Jubileumfeesten, verjaardagen, inauguraties etc. Door onze jarenlange ervaring weten wij aan elk feest de juiste draai te geven. Vraag ons gerust naar de mogelijkheden. Wij maken uw feest graag tot een groot succes!